پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
رشت

حوزه/ استاندار گیلان تصریح کرد: در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و در چنین شرایطی حمایت از تولیدکنندگان یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، هادی حق‌شناس طی سخنانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان با بیان این که بی شک فلسفه تشکیل جلسات ستاد موانع تولید حل مشکلات و رفع محدودیت‌هاست، اظهار داشت: آنچه مهم است این که باید بکوشیم تا موانع و محدودیت‌های سر راه تولید و اشتغال در سطح استان گیلان برداشته شود.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی و تشدید تحریم های ظالمانه قرار داریم و در چنین اوضاعی حمایت از تولیدکنندگان یک ضرورت انکارناپذیر است که نباید از آن غفلت کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به هزینه‌های بالای ایجاد شغل گفت: برای ایجاد هر شغل پایداری باید سرمایه عظیمی را در حوزه تولید صرف کنیم.

وی با بیان اینکه صنعتی که در زمان بنده تعطیل شود مقصرم، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ صنعت کوچک و بزرگی در گیلان تعطیل شود و این مهم برای سیمکو هم صدق می‌کند.

وی گفت: متأسفانه سال به سال مشکلات تولید و اشتعال عمیق‌تر و ریشه دار تر می‌شود و لذا باید نسخه‌ای درمان گر و التیام بخش برای آن پیچیده شود.

حق شناس همچنین با تاکید بر ضرورت همراهی بانک‌ها با جریان تولید داخلی افزود: مجموعه استان در خدمت تولید و اشتغال هستند و بانک‌ها هم باید در این مسیر همراه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha